Anunturi

 

16.01.2009

Asociatia de Hipnoterapie si Psihoterapie Cognitiv Comportamentala o rganizeaza trainingul

Terapii cognitiv-comportamentale la copilul cu tulburari neuropsihice (elemente din terapia A.B.A. Analiza Comportamentala Aplicata )

in perioada 31.01 01.02. 2009 in BUCURESTI

Numar module: 6 16 ore/modul

Numar cursanti: 20

Scop: sa inteleaga analiza comportamentala aplicata, si sa-si insuseasca notiunile teoretice fundamentale cu privire la natura tulburarilor comportamentale.

Obiective:

  • Sa stabileasca o linie bazala a abilitatilor fiecarui copil
  • Sa evalueze preferintele si comportamentele dezvoltate de catre copiii
  • Dezvoltarea unei intelegeri profunde a comportamentelor si a cauzelor acestora
  • Sa dezvolte abilitati de identificare a unor comportamente alternative echivalente functional si sa modifice comportamentele prin consecinte sau antecedente
  • Sa stabileasca un curriculum specific in ariile de dezvoltare relevante tinand cont de varsta copilului , punctele tari si slabe ale acestuia si nevoi.
  • Sa realizeze monitorizarea progresului bazandu-se pe analiza datelor colectate
  • Sa dezvolte acele abilitati ale copiilor care reprezinta prerechizitele pentru achizitionarea in viitor a altor abilitati mai complexe prin dezvoltarea adecvata a programelor.
  • Sa implementeze curriculum in settinguri variate adecvate nevoilor developmentale ale copilului precum si abilitatilor acestuia, accentul punandu-se pe generalizarea acestor abilitati in mediul natural.
  • Sa dezvolte activitati de invatare care sunt structurate de asa maniera incat sa maximizeze oportunitatile fiecarui copil de a se angaja intr-un comportament nou care va fi intarit in settinguri multiple pe parcursul intregii zile
  • Sa dezvolte abilitati de inregistrare zilnica a datelor si realizare a graficelor
  • Sa inteleaga cum trebuie sa predea raportat la ce trebuie sa predea
Structura trainingului:

Modul I
- Orientarea catre autism/pdd
- Orientarea catre analiza comportamentala aplicata si programele aba pentru copiii cu autism
- Psihodi agnostic- evaluare

Modul II
- Predarea utilizand unitatea discreta de predare
- Implementarea unitatii discrete de predare

Modul III
- Componentele trainingului pe limbaj

Modul IV
- Generalizarea
- Predarea incidentala

Modul V
- Interactiunea si integrarea sociala
- Instructiile de grup si incluziunea

Modul VI
- Crearea si mentinerea unui program pentru fiecare elev
- Organizarea si individualizarea curriculei

Cursul este acreditat de Colegiul Psihologilor din Romania numar de credite: 30

Informatii:
Iulia Pantazi
0745480458 pantaziiulia@yahoo.com

 
TopBIZ.ro - afaceri de top!
Alege NET Rom Business pentru succesul afacerii tale!
Copyright © 2007 Psihogen. Toate drepturile rezervate.